srijeda, 22. svibnja 2013.

Licemjer (i ja o aktualnoj temi)


Sada ću u desetercu ovom
Sve na tradicionalan način
Iznit stav o aktualnoj temi

Poslužit se sa pisanim slovom
I sa rimom koja daje začin
Ko Vegeta onom šta se spremi


Malo mi je neugodno pisat
O onom šta ne tiče se mene
I o onom o čem nisam stručan

Ali više ne daju mi disat
Tvrdoglavi muškarci i žene
Kojim govor mržnje nije mučan


Meni nije jasno koga briga
Ako neko drugi stvari čini
Za koje ja nemam interesa

Zar je važno kad se kome diga?
Zar je bitno ko za kime slini?
Šta te briga, jadna li ti kesa!


Kada netko nekog drugog voli
I oće se s njime pravno vezat
Pa da skupa cili život dile

Ko si ti pa da te kurac boli?
Zašto ideš raspravu potezat?
Šta im braniš, matere ti mile!?


Priznaj da ti pederi se gade
Da ih najradije želiš ubit
Ali da se bojiš policije

Da ti stalno zbog onog šta rade
Izgledaju ko da će te ljubit
Tako nešto privlačno ti nije.


Kažeš da je protivno kulturi
Od našega hrvatskog naroda
Da dva muška u istom su braku

A kako je nekoj mladoj curi
Kad sama kod bauštele oda
A bekrija čeka je u mraku?


Nemoj sebi komplimente davat
Nije njima do tvojega čmara
Tako privlačnoga stasa nisi

Nećemo se više zavaravat
Da si zgodan, ti bi sada kara
S time šta ti u gaćama visi


Tad ti ne bi tolko bilo stalo
Da drugima uskraćuješ pravo
Koje tebe neće ni doticat

A sad misliš: "Daj i meni malo!"
Homofobna usijana glavo
Dok na lezbe počneš kitu micat...

Nema komentara:

Objavi komentar