subota, 27. listopada 2012.

Načimanje (netko mora prvi)

Dakle, kao što sami naslov kaže, netko mora prvi, a s obzirom da se kod nas u kući uvijek znao red, pravila pristojnog ponašanja nalažu da prvi piše onaj ko je treći po starini.

U nedostatku inspiracije, jerbo nije inspiracija antifriz pa da ga možeš natankat (ko šta ga je Ankica jučer natankala jer ju je stari, ponukan demagogijom hidrometeorološkog zavoda lijepe nam naše, ufurao da će zahladit, a danas kosa opada od nenadanog zatopljenja), opisat ću apsolutno nezanimljivu crticu s početka jučerašnjeg dana.

Naime, probudim se negdje oko 8-9 i odem do kupaonice obavit fiziološke i higijenske obveze, i taman tokom preskakanja brijanja shvatim da sam prilično zadovoljan svojim privatnim životom i kako mi samački život omogućava čitavu lepezu različitih načina na koje mogu organizirati svoj radni dan, a da sa svakim od tih načina budem zadovoljan. Podsjetim sam sebe na Hugha Granta u filmu About a Boy, snimljenom prema istoimenoj knjizi, i onda se podsjetim da sam za vrijeme nesamačkog života pogledao više filmova u kojima je Hugh Grant odigravao glavnu ulogu, nego utakmica u kojima je Avram Grant gospodario s klupe.

Zatim se, sasvim vedar i prpošan, uputim do lifta, pa ga pozovem da se ne mučim ić niza stepenice od drugog kata do prizemlja (zapravo sam čuo jednu lažljivu gospođu kako ide stepenicama pa sam je odlučio izbjeći). I ništa, dođe lift i krenu se otvarat vrata, kad unutra avion. Ono žena-avion. Da je sad moram opisivat, ili prepoznat, nema šanse da bih uspio, što je uobičajen ishod mojih iznenadnih susreta s pripadnicama ljepšeg spola, ali znam da sam tada bio prilično uzrujan iz dva razloga:

1. Kako ću se ponašat za vrijeme te duge vožnje do prizemlja?
2. Jel' se baš sada morala pojavit, da mi svojom prisutnošću ukaže na nedostatke analize mog savršenog života, odigrane koju minutu prije?

Ovaj drugi razlog je nepotrebno dalje opisivati jer po tom pitanju nisam mogao učiniti ništa.
Što se tiče prvog razloga, odabrao sam već provjerenu taktiku izigravanja kulera koji je blago pospan, blago mu je dosadan svijet oko njega, a posebno ga, ali apsolutno, ne interesira ta žena koja se s njim nalazi na metru kvadratnom lifta, i da ga moraš pitat kojeg spola je bila osoba s kojom se vozio, odgovorio bi sa: "Koja osoba?"
Onda se lift zaustavio i otvorio, ja sam otišao do ulaznih vrata, gospodična je nosila ogromnu vreću smeća pa sam joj, kavalirski, pridržao vrata, ali nisam ni pogledao prema njoj. Zapravo sam gledao u totalno suprotnom smjeru i, ako je itko odlučio dati ime tom mom ponašanju, jedino što bi me potanko opisalo je "arogantni kreten".

Nema neki poseban razlog zbog čega sam sad ovo napisao, osim, kao što sam već najavio, da načmem blog. I da vidim koliko dugo ću moći izdržati da se isključivo pristojno izražavam. Vjerojatno dok mi ne dopizdi.

Broj komentara: 8:

  1. Magare jedno, evo ti osvete hidrometeorološkog zavoda na čelu sa velikim Sijerkovićem. Samo se ti rugaj. I ne zaboravi, ova noć će trajat duugo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina, ali mi se ne čini da će ledit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesi gledao u brojeve na displeju katova, ja uvijek gledam brojeve na displeju katova...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad ti reče žena - avion, ja zamišljam Christinu Hendricks. Baš me zanima jesam li na dobrom putu. Ono, jel imala dekolte, velike sise, šta? Bila našminkana lipo, nosila minicu? Ništa od navedenog? Nemoj mi sad reći da se ne sjećaš...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne sićam se. Sićam se samo da je nosila veliku vriću smeća. Mislim da je bila plava. Vrića, mislim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da krivi pristup a i zaključci po mojem mišljenju od do. Prije svega defintitivno pojava takve zene ne bi trebala dovesti do toga da svoju analizu savršenog zivota nadješ kao nedostatnu zato što je ona napravljena po samačkom principu. Štoviše i naprotiv, tom susretu još veću vrijednost daje činjenica da si samac te da svoj zivot analizaraš kao savršen a pogotovo zato jer ti -"samački život omogućava čitavu lepezu različitih načina na koje mogu organizirati svoj radni dan, a da sa svakim od tih načina budem zadovoljan."

    Zašto jedan od načina dana ne bi bio susret sa tom i/ili sličnom zenom? Vjeruješ li da bi jedino u vezi sa tom ili takvom zenom bio sretan. Zašto ne imati više takvih susreta dnevno sa više zena da se medjusobno usrećujete kao dio tog jednog načina, od mnogih koje si organizirao tog dana prema svojem guštu jer si samac.

    Kaj se tiče kako se ponašati u situaciji kad ti je zena zanimljiva a u istom ste liftu, po mojem mišljenju i iskustvu tvoj način je ok ali definitivno neće polučiti rezultate (ako se nadam onome prije navedeom),nećeš ispasti napasni kreten istina bog ali zar je jedino ono što zeliš ne ispasti napasni kreten? (Jbga mozda si iz tog razloga svoju analizu našao nedostatnom pri susretu sa zanimljivom zenkom).

    Ono što zelim reći je koji kurac imaš šutiti i praviti se da te ne zanima kad te zanima, to mi nema smisla. Kako očekivati od nje da shvati da ti je interesantna i zanimljiva ako joj to ne pokazes, barem pogledom i mimikom ako ničim drugim. Da li bi ona trebala čitati misli, ili bi po defaultu trebala misliti kako su svi za nju zainteresirani (čime postaje i ne toliko zanimljiva koliko umišljena).

    OdgovoriIzbriši
  7. Komentar ti je daleko ozbiljniji nego što je moj tekst, ali se u principu slažem sa napisanim.
    Mislim, napisao sam ovo da bi bilo zabavno za čitat, a ne zbog nekakvih jako važnih problema koje bih htio riješit.

    OdgovoriIzbriši