srijeda, 15. srpnja 2020.

Words With Friends


Jako volim Words With Friends. Volim igre riječima, sviđa mi se neobaveznost, lijeni tempo igre mi također odgovara. Bonus polja su puno bolje postavljena nego u Scrabbleu, samim tim je i igra dosta dinamičnija.
S druge strane, ne sviđa mi se šta Zynga radi od igre. Dvoslovi koje su uveli u zadnjih godinu dana su toliko nabildali slovo J da je to postalo nenormalno. J vridi deset punata i jedini dvoslov koji si imao bio je "JO", a budale su dodale i "JA" i "JE". Kraj ta dva dvoslova J bi trebao bit ko X, osam punata maksimalno, ovako je tile jači od džokera.
Druga, još puno gora stvar su powerupovi. Krenulo je nevino, s hindsightom. Nakon šta odigraš, možeš upitati koji je bio najjači potez koji si imao na raspolaganju. Dosta zgodno i nije utjecalo na igru. Nakon toga su počeli dodavati sve moćnije i moćnije powerupove da bi sve otišlo kvragu s "swap+" powerupom. To je zapravo mogućnost da zamijenite n tileova sa nekim drugima iz vreće, ali da pri tome ne izgubite potez. Ja ne znam kojem geniju je taj powerup pao na pamet, odbijam iti pomislit da bi netko normalan koristio isti u ikakvoj normalnoj partiji, ali neki random ljudi protiv kojih na internetu igram vjerojatno koriste taj goodie.
No dobro, nisam sretan s razvojem situacije, ali i dalje igram po par mečeva paralelno, veseli me premetati slova pa šta ćeš.
A onda se malo prije dogodilo ovo:

Igram protiv Sikirića i složim mu bingo.


(Maknuo sam svoja trenutna slova jer je on sad na potezu pa da ne vidi šta imam)
Osokoljen bingom kojeg sam našao, prebacim se na idući meč koji igram protiv neke Jennifer (koja nema šanse da dođe do bloga pa neću sakriti svoja trenutna slova) i odigram opet bingo, ovaj put u sljedećoj poziciji:


Nije baš teško uočiti kuriozitet. Zazoomajte slike, nijedno od slova u bingoima nije džoker. Koja je šansa da u dvije partije koje igrate paralelno iz virtualne vreće izvučete slova AINOSTU? Ok, još je smješnije napraviti dva različita binga koja se slažu sa istim slovom na ploči, ali zadržimo se samo na vjerojatnosti mojih slova. Meni izgleda da je šansa mikroskopska. Igra li se Zynga sa random generatorom kao nekoć davno Klaić sa slovima u brojkama i slovima? Meni ovo jako smrdi. Ima li kakav statističar/vjerojatnostičar da potvrdi/odagna moje sumnje?

Nema komentara:

Objavi komentar