četvrtak, 15. studenoga 2012.

Od viška glava ne boli



- Halo?
- Dobar dan, ovdje Monika iz agencije Pušmipulmi. Imate li par minuta vremena?
- Čim kažete "minuta", ovo "vremena" se podrazumijeva.
- Molim?
- Ništa, ništa. Recite...
- Ovaj... provodimo telefonsku anketu pa ako imate malo vremena...
- Par minuta?
- Desetak.
- Eh, to je više od par.
- Molim?
- Ništa, ništa. Recite...
- Imate li vremena?
- Sve manje...
- Aha.
- Onda?
- Da krenem s anketom?
- Kako hoćete. Ne morate.
- Ne razumijem.
- Iskreno. Ni ja.
(Šutnja.)
- Koliko članova broji vaše kućanstvo?
- Zašto?
- Pa to je prvo anketno pitanje.
- I nije vam neko...
- Kako mislite?
- Fino, i nije vam neko pitanje. Ali dobro, jedan član.
- Kojeg li iznenađenja...
- Molim?
- Ništa, ništa...
- Idemo dalje?
- Kako hoćete. Ne moramo.
- U redu.
- Ali možemo... Ide drugo.
- Pucajte.
- Koliko mjesečno zarađujete?
- Koje je treće? Kakva mi je probava?
- Može i to.
- Ali ne mora?
- Ne mora. Nije predviđeno anketom.
- A moja zarada je predviđena?
- Predviđena.
- Jasno. Svako zavirivanje u tuđi džep je predviđeno.
- Mislite?
- Znam, gotovo sigurno.
- Najiskrenije... Baš me briga za vašu zaradu.
- Zašto ona pitate?
- Radi svoje zarade.
- A kolika je vaša zarada?
- To stvarno nije bitno.
- Zanimljivo.
- Manje nego što mislite.
- Aha. Možemo dalje...
- Niste odgovorili ni na ovo.
- I ne namjeravam.
- Pitanja se ne smiju preskakati.
- Tko kaže?
- Tako piše.
- Onda mora da je istina. Ako piše...
- Ironični ste.
- Nikad.
- I? Nećete mi reći koliko mjesečno zarađujete?
- Neću. Napišite nešto...proizvoljno.
- To bi bilo lažiranje.
- Brrrr. Bože sačuvaj!
- Ja ne lažiram.
- Vjerujem da ne. Kao i nitko u ovoj državi.
- Je li i ovo ironija?
- Ironija je u oku promatrača.
- Mislite uhu?
- Mislim oku.
- Pristup vam je vrlo nonšalantan. Umjetnički.
- Kako se uzme. Možda samo provociram.
- Zašto?
- Jer ste picajzla.
- Picajzla?
- Doslovni. Usto što ste štreberica.
- Kako god. Dobila sam uvredu, ali ostadoh bez odgovora...
- Da, to je šteta. Ali kakvo pitanje, takav i odgovor.
- Nemamo onda više što.
- I to je šteta.
- Uglavnom, hvala vam što niste sudjelovali.
- No problem. I drugi put.
- Nego...da vas pitam nešto.
- Anketno pitanje?
- Ne, privatno.
- Zašto?
- Zanima me.
- Recite.
- Dva deblja rukava ili jedan tanji, drugi deblji?
- O čemu vi?
- Pa o Zagrebu. Putujem sutra pa da se znam spakirati.
- Kako idete?
- Vlakom.
- Uzalud vam trud... Nisu platili dug. Sutra štrajkaju.
- Da odustanem?
- Možete. Ne morate. Meni svejedno.
- Aha.
(Šutnja.)
- Monika, jesi to ti?
- Da. Kako znate?
- Pa rekla si mi na početku.
(Smijeh.)
- Jako duhovito.
- Trudim se.
(Šutnja.)
- Znači, dva duga, deblja?
- Za svu sigurnost. Od viška glava ne boli.




2 komentara:

  1. Jebeno :D

    Nadam se da je razgovor ipak izmišljen jer ako si bila ovoliko nehumana prema sirotoj anketarki, onda jebemusve... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihi! Realitet je, kao i fikcija, u oku promatrača. :-P

    OdgovoriIzbriši